Goed jaar 2004 voor PSA
PSA draaide in 2004 goed. Zij verkochtten 3,76 miljoen auto's. Dat is 2,7 procent meer dan in 2003. Daarmee was PSA goed voor 5,6 procent van de wereldautomarkt. Peugeots namen daarvan bijna 2,03 miljoen voor hun rekening, tegen 1,91 miljoen in 2003. Er zijn 1,35 miljoen Citroëns verkocht (in 2003 waren dat er 1,37 miljoen). PSA's Europese marktaandeel daalde van 15,4 tot 14,7 procent. Volgens Peugeot bij de vandaag gepubliceerde verkoopcijfers is het jaar 2004 een overgangsjaar, met de introductie van de Peugeot 407, de vernieuwde Citroën C5 en de Citroën C4. In 2005 verwacht het concern een bescheiden verkoopgroei. Halverwege het jaar maken de Peugeot 1007 en 107 en de Citroën C1 immers hun opwachting.