Piet104ZS schreef:
Wie weet waar dat blok nog op loopt...
Binnenkort deels maar eens aan de biodiesel, of aanlengen met zonnebloemolie... Uniek , een 104 die meurt als een rijdende oliebollenkraam
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Wie weet waar dat blok nog op loopt...
M. van der Meulen schreef:Wêêinig (op z'n Haags) zou ik zeggen
Piet104ZS schreef:Wie weet waar dat blok nog op loopt...
Binnenkort deels maar eens aan de biodiesel, of aanlengen met zonnebloemolie... Uniek , een 104 die meurt als een rijdende oliebollenkraam
...draadnummer 75....in alle schema's die in Haynes en de vraagbaak staan kan ik deze draad niet terug vinden...
Er zit bij die fransen wel vaker een draadje los
Rudie_Krämer schreef:Er zit bij die fransen wel vaker een draadje los
Ik heb ook geen 75 terug gevonden in het schema.
Geen zorgen over maken
GrR
Iemand nog tips voor het gangbaar houden van de remcylinders?
Piet104ZS schreef:Rudie_Krämer schreef:Er zit bij die fransen wel vaker een draadje los
Ik heb ook geen 75 terug gevonden in het schema.
Geen zorgen over maken
GrR
Ik zal vanavond eens kijken naar die code, misschien kom ik wat tegen.
gr. Piet
jospop schreef:Om terug te komen op het remcylinder verhaal:
<KNIP>Deze plek heb ik nu bij wijze van experiment dus ook maar helemaal vol gesmeerd met blauwe tube ATE. Ik ben benieuwd hoe lang het nu goed gaat...Josse
jospop schreef:Over het remcylinder verhaal:
@Harrie: Als ik het goed begrijp smeer jij de plek achter de stofhoezen in met multipurpose vet, maar is dat geen probleem bij het heet worden van de remmen? Ik zou niet graag willen dat het vet op de blokken/schijf terecht komt. Josse
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten