Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
307204XSI schreef:Eau Rouge, altijd leuk. Maakt wel een verlaten indruk.
Ik ga in September daar een weekje rondtoeren Harrie. Ik wil wel even weten voor die tijd hoe het geweest is.
Marinus schreef:Vrienden van ons hebben in de buurt van Stavelot gewoond. Pitoresk boerderijtje met 10 jaar verbouwplannen en tegen de bosrand aan.
Mooie weg tussen de bomen over de berg (haarspeltbochten) naar Spa vanaf daar. In de winter is het er overigens niet aan te raden wat mij betreft, dan iets minder opbeurend, maar je kunt niet alles hebben.
Harrie schreef:ik heb me ook sterk afgevraagd, hoe de lokale bevolking met hun doorsnee-auto'tjes de hellingen op en af komen als het glad is...
Mockenrue schreef:Mooie foto's504ronnie schreef:
Je ziet me denken he hmmm 404 Pickup in goede staat
Motorkap open, volgens mij zat je de rekening van de hersteller al te berekenen
Motorkap open, volgens mij zat je de rekening van de hersteller al te berekenen
ericon schreef:een paar blokken hout tussen de uitlaat als ik het goed zie?
Harrie schreef:ericon schreef:een paar blokken hout tussen de uitlaat als ik het goed zie?
nee toch? aan de cardan hangen middels steunen dikke rubber blokken met staal erin om resonanties tegen te gaan.
Bij 504, 505 en 604 hangen ze achter, vlakbij de achtertraverse.
Standaard af fabriek.
jan eend schreef:rick schreef:Wij hebben thuis 2 Ford Sierra's 2,3 diesels gehad die tegen die helling op moesten klimmen . . . tekst . . . (want snel zijn die diesels niet) tegen de helling aanging dan kwam je in de 2e versnelling met 30 tot 35 km/h boven.
mvg Rick
Hamoi. Dat zijn dus wel de Indenor-motoren die in de ook in de ( 504 ) 505 , J7 & J9 zitten
Groetz, Vanjan.
-
Keer terug naar Café des Sports
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast