Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
305 friesland schreef:O ja ,de koppelingkabel moet je met een verlengmoer even verlengen dan kan de oude er zo weer op , dus verlengmoer en stukje draadeind dan ben je weer klaar.
Schaklestangetjes kun je makkelijk aanpassen ,de gaffel op de bak ,die van een soort strip is beetje verbuigen en kabeltje van oude achteruit vervalt.
zender van achteruit moet je een kabeltje voor maken ,de stekker van de 306 gebruiken en 2 stekkertjes er aan zodat die in de oude kabelboom passen.
En ik denk dat je de linker aandrijfas wel moet aanpassen ,maar dan zul je er wel de linkeras van een 306 bij moeten hebben om kop die in de bak komt over te zetten want die is voor zo ver ik weet geloof ik langer.
Ik heb zelf veel onderdelen liggen en zodoende zijn dit voor mij maar simpele aanpassingen en maak het niet moeilijker dan het is.
305 friesland schreef:toerentalsensor zit er niet op ,schakelaar bovenop is voor de egr die je er net zo goed allemaal af kunt laten ,blijft de motor ook schoner.
Er zit nog een spoel met een klep op de onderzijkant van de pomp ,deze is voor de vervroeging en moet eigenlijk wel koud een poosje ingeschakelt zijn ,dan staat de pomp vroeger en rookt hij minder blauw.
warm is het beter om deze weer geen stroom te geven zodat hij stiller loopt.
pas nog eentje overgebouwd dus weet wel wat het inhoud voor een deel.
maar ja wie ben ik en als mijn reactie,s niet gewaardeerd worden dan stop ik daar wel mee, ik geef de info die ik weet zodat een ander daar wat aan heeft en is mischien wel eens een beetje afwijkend maar ja dat hou je toch op forums.
Keer terug naar Elektrische en elektronische systemen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten