Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Jan-Sietze schreef:Alles kan... Maar ik zou eerst naar een donorauto zoeken met een V6...
Sedan, break of coupé; maakt geen verschil.
Grtn en succes!
knutsul schreef:alles is mogelijk natuurlijk, wel denk ik dat je problemen tegen komt in bv. de computers, de 4 bak zal een andere programereing vereisen dan de 5 bak
ik denk zelfs dat de moter computer ook anders is,
ik denk dat als je dit laat uivoeren dat je ten eerste een hele hoop geld kwijt bent en ten tweede zou ik me afvragen of dit allemaal de moeite waard is voor die anderhalve seconde verschil naar de 100 km/h
misschien is een 205 turbo 16 wat voor je
is ook lekker snel
Marius schreef:andere chip..??
kop laten flowen..??
uitlaat systeem aanpassen
inlaat systeem aanpassen..
mogenlijkheden genoeg, maar ik zou gaan voor die chip denk ik, met eventueel een ander lucht inlaat systeem.
JT schreef:Ik zit op die site te kijken en zie alleen maar voordelen:
geen schade, geen garantieverlies, minder brandstof, meer vermogen, meer koppel, ...
Als je het zo leest ga ik morgen naar die pipo toe, van 210 naar 230 pk zonder bijwerkingen wilt toch iedereen?
Maar waarom doen de autofabrikanten dat dan zelf niet?
Of zie ik iets over het hoofd?
205GRIFFE schreef:@Raoul
Even een vraag tussendoor, heb je dit niet "onderkent" tijdens je proefrit.
Anders had je misschien toch beter een handbak versie kunnen nemen.
En zulke verschillen zijn er overduidelijk, maar moeten mijns inziens ook verholpen kunne worden, niet waar?
Keer terug naar Techniek algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten