gisteren met de remkleuwen van de J7 aan het werk gegaan.
1 remcilinder werkt niet omdat er een slang verstopt zit (opgelost rubber volgens Harrie
)
meteen 4 nieuwe remslangen besteld. en cuprubbersetjes.
nu heb ik langzamerhand de remklauwen los aan het maken, en het breaket van de klauw ook meteen verwijderd om deze netjes te maken.
enkele electrische probleempjes aan het oplossen.
koppeling was al reeds vervangen maar door drukte ophet werk was het afbouwen er niet van gekomen dus dat is ook gedaan(electrisch aangesloten en dynamo geplaatst)
nieuwe v snaren geplaatst, nieuwe waterslangen geplaatst, verse koelvloeistof en verse olie erin. nieuwe puntjes in de ontstekeing
nieuwe spiegels geplaatst.
en de auto gestart voor het eerst na bijna een jaar, het duurde even (zeker 5 minuten) voordat zij aanpakte maar uiteindelijk weer een pruttelend blokje.
en lekker ronkend op temperatuur laten komen om te kijken of alles goed werkt (metertje lampjes sensors ed)
nu de remklauwen los liggen wil in meteen de cup rubbers vervangen.
heeft iemand enig idee of je de cups er gewoon uit kan draaien? heeft iemand hier een instructie van?
als dat gedaan is gaat ze eerst voor de apk (schorsing zit er bijna op) en dan worden er nog een paar cosmetiche plekjes aan gepakt (gelukkig geen grote klussen)
peug. J7 1977 102dkm
volvo 780 1987 427dkm
volvo 940 1990 262dkm
BMW Z3 1997 133dkm
Volvo 940 1997 518dkm
volvo 940 1998 322dkm
volvo 940 1998 486dkm G3