Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Jeetje schreef:Ik vrees ook wel een beetje dat dat onderzoek de werkelijkheid aardig weerspiegelt...
Vooral voor Mercedes, een merk met veel status, is dit een slecht resultaat.
Le Lion schreef:Ik denk dat dit de gevolgen zijn die horen bij een volumemerk. Peugeot heeft een nieuwe koers ingezet en wie veel afzet...
Ravon 305 schreef:[b]Ik denk persoolijk dat kwaliteit een 2e rang heeft gekregen is het gaat nu als eerste om veiligheid (Een zeer goede zaak) en Design.
Maar kwaliteit en veiligheid hebben toch alles met elkaar te maken?
Een moderne auto waarvan de lichten steeds kapot gaan (of, zoals je bij nieuwe auto's vaak ziet, slecht afgesteld staan) lijkt me minder veilig dan een oude auto met goede lichten.
jon schreef:Airbags en tractioncontrol is toch actieve veiligheid? Passieve veiligheid is toch meer kreukelzone, dwarsbalken en dat soort dingen?
Daar wordt inderdaad heel veel naar gekeken. Met als gevolg dat iedereen harder en onveiliger rijdt, want die auto is zo veilig dat er niks kan gebeuren... Denkt men..
Groet, Jon.
Le Lion schreef:denk ik dat het niet echt te vergelijken is met de Nederlandse stemming.
Behalve de 205, want 'this little Peugeot is fan-bleeding-tastic' aldus Jeremy Clarkson
This then is better than a Viper? Well Yes: Clarkson
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten